Tervezett napirend:
- A jogviszonyváltást el nem fogadó nyilatkozatokra adandó munkáltatói válasz (kb. 15 perc)
- A jogviszonyváltást elutasító kollégák speciális élethelyzetei (kb. 10 perc)
- A novemberi feladatellátás biztosítása (kb. 10 perc)
- Önök kérték: az igazgatóhelyettesek munkaidőbeosztása (kb. 15 perc)
- KRÉTA és OSAP (kb. 20 perc)
- Külföldre távozott tanulók jogviszonya (kb. 15 perc)
- A differenciálás kritériumai és szempontrendszere, az illetmények megállapítása 2024. január 1-től (kb. 40 perc)
Előadók
-
Márkus Gáborpedagógiai szakértő, címzetes igazgató (Budapest)
Református lelkész, középiskolai és általános iskolai történelem szakos tanár, könyvtáros, hitoktató, közoktatási vezető. A tatai középiskolás évek után Szombathelyen, majd budapesti egyetemeken (ELTE, KRE, BME) szerzett diplomákat. 25 éve tanít kamaszokat és ifjakat. Korábbi munkahelyei: Bánki Donát Ipari Szakközépiskola, Tatabánya; Talentum Általános Iskola, Gimnázium és Kézműves Szakiskola, Tata; Komárom-Esztergom Megyei Pedagógiai Intézet, Tatai Református Gimnázium. 2003-2014 között a Református Pedagógiai Intézet (Budapest, Debrecen) igazgatója. Minőségfejlesztési konzulens, érettségi elnök, az érettségi fejlesztésében 2002 óta résztvevő szakértő az OKÉV-ban, majd az Oktatási Hivatalban. 2014-ben pedagógiai szakmai ellenőrzési és pedagógusminősítési szakértő és tréner lett, mesterpedagógus.
Tankönyvei jelentek meg vallástörténet, egyháztörténet és egyházismeret témakörben, publikált tanulmányai a történelemtanítás módszertanával, a keresztyén neveléssel és a református hit- és erkölcstanoktatással kapcsolatosak. Színdarabjait sok diákközösség illetve hittanos csoport bemutatta. Elemzései alapvetőek a református köznevelési intézményrendszer stratégiájának tervezésében. Rendszeresen tart előadásokat a köznevelés fejlesztéséről, valamint a keresztyén nevelés témaköreiben a Kárpát-medence református intézményeiben.
A Tatai Református Gimnázium tanára, a Tatai Református Egyházmegye beosztott lelkésze és a Református Pedagógiai Intézet pedagógiai szakértője. Az RPI-n belüli szakmai-szolgáltatási szakterülete a középiskolai nevelés-oktatás és a intézményvezetési horizontális tanulás támogatása.
-
Kelemen Gabriellapedagógiai szakértő, telephelyi koordinátor (Debrecen)
Tanító, fejlesztő-differenciáló pedagógus (KFRTKF), pedagógia szakos középiskolai tanár (DE), közoktatási vezető (BME GTK). 1993 óta pedagógus, igazgatóhelyettesként, majd igazgatóként dolgozott a Bányai Júlia Általános Iskola és AMI-ban, Debrecenben. Ezt követően igazgatója a Hajdúhadházi Református Óvoda és Általános Iskolának, később a 2020-ban átvett Gönczy Pál Református Sport és Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolának, Hajdúszoboszlón. 2013 szeptembere óta dolgozik az RPI-ben, köznevelési pedagógiai szakértőként. Elsődleges szakmai szolgáltatási területe a tanügyigazgatás. Az Oktatási Hivatal szakértőjeként tanfelügyeleti és pedagógusminősítési szakértő, szaktanácsadó, 2014-től mesterpedagógus. A Károli Gáspár Református Egyetem Állam- és Jogtudományi Karának óraadó oktatója, valamint a Debreceni Hittudományi Egyetem Felnőttképzési Központjának óraadó oktatója. PhD-értekezését az alapfokú oktatás szektorközi vizsgálatából írja a Debreceni Egyetem Humán Tudományok Doktori Iskolájában.