
Elméletileg minden pedagógia segítő pedagógia. Miért érezzük mégis sokszor, hogy az átlagostól eltérő gyermekek számára kilátástalan küzdelem a köznevelés? Sokan mondják, hogy korunkban az atipikus tanuló a tipikus – hogyan tud erre reagálni az oktatási rendszer? Van-e valamilyen lelki többlete a keresztyén iskolákban az odafordulás pedagógiájának – és ha igen, vajon hogyan érhető ez tetten? Milyen lehetősége van a világnézetileg elkötelezett oktatáshoz, hitoktatáshoz való hozzáféréshez a tanulási, beilleszkedési, magatartási zavarral küzdő tanulóknak? Ezekkel a témákkal foglalkozunk az MRN 2025. évi 2. számában, melynek munkacíme: Segítő pedagógia Ehhez kapcsolódóan 2025. április 30-ig várunk folyóiratunkba írásokat az MRN kéziratbeküldő felületén keresztül, melynek címe: https://rpi-mrn.reformatus.hu/
További részletek: https://www.refneveles.hu/szerzoknek/