A rendezvényekre on-line jelentkezhet. BelépésRegisztrációElfelejtett jelszó

Pályázati felhívás az Országos református szakértői névjegyzék bővítésére

A MRE Zsinati Oktatási Irodája a Magyarországi Református Egyház köznevelési törvényének [1995. évi I. tv.] 14. § (5) bekezdése alapján pályázatot hirdet az Országos református szakértői névjegyzékre történő felvételre. A pályázatok benyújtási határideje 2022. február 28. A pályázatokat a következő postacímre kell eljuttatni: MRE Zsinati Oktatási Iroda, 1427 Budapest, Pf.: 643.
A pályázatok ill. a javaslatok elbírálására – a Zsinat Oktatásügyi Szakbizottságával egyeztetetten – várhatóan május hónapban kerül sor. A névjegyzékre felkerülő új szakértők megbízatása 2022. június 1-jétől 5 esztendőre szól. Felhívjuk a figyelmet, hogy a református mesterpedagógus névjegyzékre szakértőként csak azok kerülhetnek fel, akik az Országos református szakértői névjegyzék 11. szakterületére előzetesen felvételt nyernek.

Grafikus összefoglaló a református fenntartású iskolákban tanulók 2020-as és 2021-es NETFIT eredményeiről

A református iskolák tanulóinak NETFIT mérési eredményeit az RPI munkatársai az előző években már több megközelítésből is bemutatták. Ezúttal Bánné Mészáros Anikó arra vállalkozott, hogy áttekintse az elmúlt időszak, a 2019/2020-as és a 2020/2021-es tanév NETFIT eredményeit. Az elmúlt két tanév rendhagyó volt, mert a 2020 elején megjelenő COVID vírus felborította az iskolák eddig megszokott működési rendjét, új helyzetet teremtve a NETFIT mérések lebonyolítása terén is. A 2020/2021-es tanévet az iskolák bizonytalanságban, de bizakodva kezdték el.

Megjelent a Magyar Református Nevelés legújabb száma

Emlékszünk még arra, hogy mit tanultunk óvodás korunkban? Talán tartalmilag kevésbé, de azt talán föl tudjuk idézni, hogyan készültünk az ünnepre otthon. Esetleg azt is, hogy az óvónéni hogyan mesélt vagy milyen volt egy közös imádság hangulata. Nem véletlenül. Az óvodás kori, kisgyermekkori élmények, tapasztalatok meghatározóak a számunkra. Ezt a mindennapi élet is alátámasztja és a pedagógiai – pszichológiai szakirodalom is megerősíti.